قوانین بازگشت یاتعویض کالا
فروشگاه اینترنتی ARMAGHAN90 تعویض یا عودت سفارش
شرایط تعویض یا عودت سفارش
ضمانت 7 روزه تعویض یا مرجوع نمودن کالا
بدلیل تنوع محصولات ،شرایط نگهداری هر کالا با دیگری متفاوت است و لازم است که هنگام خرید، شرایط نگهداری محصولات به طور دقیق مطالعه شود.لازم به ذکر است که تعداد زیادی از محصولات ارمغان 90، دارای گارانتی چند ماهه می باشند ، در عین حال گارانتی 7 روزه تعویض یا ارجاع محصول برای تمام کالاهای موجود در سایت ارائه می شود به استثنا موارد اشاره شده در بندهای زیر.
این سرویس اشکالهای ظاهری (خط تا، خط و خش ، پارگی، شکستگی و مانند آن روی محصول) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند پرو ناصحیح، استفاده بدون در نظر گرفتن شرایط نگهداری محصول، تماس با مواد شیمیایی مانند سفیدکننده ها و غیره، کاربرد غیرمعمول و استفادهی غیرمتعارف از جمله مواردی هستند که از شمول این بند خارج هستند.
در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط کارشناسان محصول، درفروشگاه صرفاً هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا 3 روز کاری) به مشتری برمیگرداند.
در ضمن ارمغان 90 از بازپس گرفتن پوشاکی که منع بهداشتی برای پرو دارند مانند لباس خواب و لباس زیر، به جهت حفظ و احترام به حقوق دیگر مشتریان، معذور خواهد بود.
از آنجا که جلب رضایت مشتری و مشتری مداری از اولویتهای ما میباشد ،کلیه پرسنل در تلاش هستند که تمامی سفارشات به صورت مطلوب و طبق خواسته مشتری ارسال شود، با این وجود، امکان مواجه شدن با مشکلاتی وجود دارد که فروشگاه به روش های زیر برای رفع آنها و رضایت خاطر شما خریداران گرامی برنامه ریزی نموده است :
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد
وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش ما از طریق تلفن در ساعات اداری اطلاع داده شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ارمغان 90 بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی بارکد و اتیکت های محصول یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر کالای خریداری شده، ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد
ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش ارمغان90از طریق تلفن در ساعات اداری اطلاع داده شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ارمغان90 بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی بارکد واتیکت های محصول یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر مشتری قصد تعویض سایز خرید خود را داشته باشد
برای استفاده از گارانتی سلامت فیزیکی یا تعویض سایز، مشتری میپذیرد در اولین فرصت و حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، درخواست خود را با ذکر شماره پیگیری سفارش، به خدمات پس از فروش ارمغان 90اطلاع دهد.
درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته میشود که محصولات تنها ، پرو شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، بارکد،دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد،درخصوص کیف و کفش اگر هنگام تست کردن خط تا ، ایجاد شود ارمغان90از دریافت محصول معذور است.بنابراین از مشتریان گرامی خود می خواهد کمال دقت را هنگام پرو محصول مبذول فرمایند.
در مورد عینک های آفتابی و طبی، کالا باید در شرایط اولیه باشد و هیچ گونه خط و یا خش روی محصول ایجاد نشده باشد در این صورت فرصت مرجوعی یا تعویض تنها 24 ساعت از زمان تحویل کالا می باشد.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پشتیبانی سفارشات اطلاع داده شود در صورت عدم اطلاع و ارسال سفارش، مشتری موظف به پرداخت هزینه پست میباشد.
اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 2 روز کاری، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالای خریداری شده به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه و جعبه های همراه آن نیز الزامی میباشد. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمیتوانند بازپس داده شوند(مانند لباس زیر و...)، از شمول این بند خارج هستند.
لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد. همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
در صورت انصراف از خرید، ارسال کالای مرجوعی بعهده خریدار و حداکثر 48 ساعت پس از اعلام انصراف می باشد.
در صورتی که پس از مرجوعی کالا مبلغ فاکتور به زیر مبلغ حد نصاب برای ارسال رایگان برسد هزینه ارسال از مبلغ واریزی برای مشتری کسر می گردد.
روش بازگرداندن وجه سفارشات کنسل شده به صورت ذیل می باشند:
1. چنانچه مشتری سفارش کنسل نمایید ودرخواست واریز به شماره کارت بانکی خود را داشته باشد بعد از هماهنگی با بخش پشتیبانی بصورت تلفنی، باید شماره کارت بانکی متعلق به خود را از طریق ارسال پیام از بخش ارتباط با کارشناسان ارمغان90 به بخش پشتیبانی اعلام کند، سپس کل مبلغ حداکثر ظرف 72 ساعت کاری به حساب ایشان واریز خواهد شد